Història de la Cervesa del Montseny

[timeline][timeevents date=”2007″ icon=”angle-left” direction=”left”]

Partager le hobby de brasser de la bonne bière et une volonté de faire connaître cette boisson du grand public, voilà deux raisons de réunir un groupe d’amis en 2007 pour s’associer et constituer la Companyia Cervesera del Montseny: une micro brasserie au pied du massif du Montseny dont le but est d’élaborer la meilleure bière possible, une bière qui se veut artisanale par la méthode d’élaboration employée, intégrale par les ingrédients qu’elle réunit et naturelle par son système d’embouteillage. Pour ce, nous avons profité du fait qu’à l’époque la machinerie de la petite brasserie Wolf Brewery était en vente et son achat a permis le démarrage d’une production propre de bière en Catalogne.

[ultimate_modal modal_title=”2007″ heading_tag=”h1″ btn_size=”md” btn_align=”text-right” btn_bg_color=”#f1b704″ btn_txt_color=”#000000″ btn_border_color=”#cda100″ button_border_radius=”4″ btn_hover_bg_color=”#000000″ btn_hover_txt_color=”#ffffff” btn_hover_border_color=”#000000″ btn_text=”+ INFO” modal_size=”medium” modal_style=”overlay-zoomin” overlay_bg_opacity=”80″ modal_border_style=”solid” modal_border_width=”1″ modal_border_radius=”4″ modal_box_shadow_disable=”yes”]Compartint afició per fer bona cervesa i una voluntat d’apropar aquesta beguda a tots els públics, al 2007 un grup d’amics s’associen i constitueixen la Companyia Cervesera del Montseny: una microcerveseria situada als peus del Montseny que té com a objectiu elaborar cervesa de la millor qualitat possible, i que podem considerar artesana pel mètode d’elaboració, integral pels ingredients utilitzats i natural pel sistema d’envasar. Per dur a terme els seus objectius, s’aprofita que la microcerveseria anglesa Wolf Brewery es ven la seva maquinària per a comprar-li i poder començar així la seva pròpia producció de cervesa a Catalunya.

La maquinària adquirida a la Wolf Brewery es composa d’un tanc de cocció (Boyler tanck), un macerador (Mash Tun with quarter drain plates, wood banded), un tanc d’aigua pel condicionament previ a la producció (Hot Liquor Tank), tres fermentadors (Fvs Wood banded with internal cooling), una caldera de vapor (Steam boiler Gas), un equip de fred (Cold box Chiller), dues bombes per transvasar el most (Ebara Transfer pump) i moltes mànegues i tubs que permeten muntar una autèntica microcerveseria anglesa a la falda del Montseny. Amb una capacitat de 3.000 litres per producció, la Companyia Cervesera del Montseny inicia la seva activitat en una nau industrial al polígon l’Avellanet de Sant Miquel de Balenyà-Seva (Comarca d’Osona, Barcelona).

Amb en Pablo Vijande, com a primer mestre cerveser, que havia treballat precisament a la Wolf Brewery amb les mateixes màquines, es comença a produir cerveses de la família de les Ale, tal i com encara segueix fent també la mateixa Wolf Brewery. Són autèntiques “Real Ales” fabricades a Seva (Osona) que utilitzen només els nobles ingredients de la cervesa natural. La Cervesa del Montseny treu inicialment al mercat tres especialitats de cervesa: +Malta, +Lupulus i +Negra i gràcies a la seva bona acceptació i ràpida entrada en el mercat català, creen una quarta varietat, la +Blat, una cervesa més lleugera i refrescant.[/ultimate_modal]

[/timeevents][timeevents date=”2008″ icon=”angle-right” direction=”right”]

Un an après la constitution de la brasserie, l’élaboration des quatre variétés de bière se poursuivant avec succès, la +Negra (noire) reçoit le prix de la Bière de l’Année à la Foire de Jafre. Une reconnaissance qui fait accroître les ventes et qui donne à Cervesa del Montseny le statut de microbrasserie de référence en Catalogne.

[ultimate_modal modal_title=”2008″ heading_tag=”h1″ btn_size=”md” btn_bg_color=”#f1b704″ btn_txt_color=”#000000″ btn_border_color=”#cda100″ button_border_radius=”4″ btn_hover_bg_color=”#000000″ btn_hover_txt_color=”#ffffff” btn_hover_border_color=”#000000″ btn_text=”+ INFO” modal_size=”medium” modal_style=”overlay-zoomin” overlay_bg_opacity=”80″ modal_border_style=”solid” modal_border_width=”1″ modal_border_radius=”4″ modal_box_shadow_disable=”yes”]Un any després de la constitució de la companyia cervesera i seguint elaborant amb èxit les quatre varietats de cervesa, la +Negra rep el premi a la Cervesa de l’Any a la Fira de Jafre. Un reconeixement que fa créixer les vendes i posicionar la Cervesa del Montseny com a microcerveseria de referència a Catalunya.

A finals d’any i en motiu del primer aniversari, es celebra a les seves instal·lacions una Jornada de Portes Obertes en la que hi participen centenars de persones. Es destaca la presència de sommeliers, empresaris de la comarca i personalitats del món de la cervesa i de les begudes en general.

Finalment, i amb una voluntat de revolucionar el mercat cerveser català, Cervesa del Montseny llença al mercat dues noves cerveses: la +MaltaCuvée i la HivernAle.

La primera és una cervesa artesana d’alta fermentació d’edició limitada, envellida en barril de roure francès durant més d’un any perquè s’impregni del gust de fusta i agafi així un sabor càlid.

La segona, la HivernAle, és una cervesa únicament per l’hivern, especiada, torrada (Brown), també tipus Ale, on s’hi combinen les amargors de les maltes torrades amb notes dolces d’anís estrellat.[/ultimate_modal]

[/timeevents][timeevents date=”2009″ icon=”angle-left” direction=”left”]

Ayant six bières sur le marché et sa capacité commerciale augmentée, la Companyia Cervesera del Montseny est récompensée avec un prix de la Chambre de Commerce qui reconnaît sa qualité de Société entrepreneuse. Il est relevé sa capacité d’apporter du savoir-faire sur un marché comme celui de la bière et d’y introduire des bières catalanes, artisanales et de qualité en un temps record.

[ultimate_modal modal_title=”2009″ heading_tag=”h1″ btn_size=”md” btn_bg_color=”#f1b704″ btn_txt_color=”#000000″ btn_border_color=”#cda100″ button_border_radius=”4″ btn_hover_bg_color=”#000000″ btn_hover_txt_color=”#ffffff” btn_hover_border_color=”#000000″ btn_text=”+ INFO” modal_size=”medium” modal_style=”overlay-zoomin” overlay_bg_opacity=”80″ modal_border_style=”solid” modal_border_width=”1″ modal_border_radius=”4″ modal_box_shadow_disable=”yes”]Amb sis cerveses al mercat i amb una capacitat comercial incrementada, la Companyia Cervesera del Montseny és guardonada per la Cambra de Comerç com a empresa emprenedora. Se’n destaca la seva capacitat d’aportar coneixement en un mercat com és el de la cervesa i d’introduir-hi cerveses catalanes, artesanes i de qualitat en un temps rècord.

Poc després es treu al mercat un pack de cerveses d’edició limitada per a col·leccionistes. Un pack que consta de les quatre varietats de cervesa amb una xapa personalitzada per a cada una. A més, s’hi inclou un sobre amb totes les diverses etiquetes de les seves cerveses. Un èxit rotund demostrat amb l’esgotament de les existències als pocs mesos de la seva sortida al mercat.

En una fira cervesera que es va fer a Brussel·les, els socis de la Companyia Cervesera del Montseny que hi varen anar van fer contactes amb diferents distribuïdors de cervesa de tot el món.

Com a conseqüència d’aquests contactes, finalment al 2009, l’empresa decideix començar a exportar les seves cerveses al continent americà. Ho fa de la mà de Shelton Brothers, un prestigiós importador de cerveses dels Estats Units, i es converteix en la primera cervesa artesana de l’estat espanyol que exporta a Amèrica. Cervesa del Montseny adapta l’etiquetatge de les seves cerveses per un mercat molt més avançat de manera que hi incorpora imatges d’estil mironià.[/ultimate_modal]

[/timeevents][timeevents date=”2010″ icon=”angle-right” direction=”right”]

La Société Cervesa del Montseny adhère à différentes associations de la région telles que la Xarxa d’Agroturisme d’Osona (le Réseau d’Agrotourisme d’Osona), l’Associació de pagesos artesans i oficis de boca Osona Terra (l’Association de paysans, d’artisans et de métiers de bouche Osona Terra) et l’Associació d’Empresaris Turístics del Montseny (l’Associaciation d’Entrepreneurs Touristiques du Montseny).

[ultimate_modal modal_title=”2010″ heading_tag=”h1″ btn_size=”md” btn_bg_color=”#f1b704″ btn_txt_color=”#000000″ btn_border_color=”#cda100″ button_border_radius=”4″ btn_hover_bg_color=”#000000″ btn_hover_txt_color=”#ffffff” btn_hover_border_color=”#000000″ btn_text=”+ INFO” modal_size=”medium” modal_style=”overlay-zoomin” overlay_bg_opacity=”80″ modal_border_style=”solid” modal_border_width=”1″ modal_border_radius=”4″ modal_box_shadow_disable=”yes”]Cervesa del Montseny s’adhereix a diverses associacions de la comarca com és la Xarxa d’Agroturisme d’Osona, l’Associació de pagesos, artesans i oficis de boca Osona Terra i a l’Associació d’Empresaris Turístics del Montseny.

A més, participa en diverses fires de renom com és la Fira Alimentàriade Barcelona, el Mercat Medieval de Vic, la Fira Làctium també de Vic i la Festa del Porc i la Cervesa de Manlleu, entre d’altres. També participa en els Premis Innovacat dels que en surt guardonada com una de les empreses exemplars per la seva capacitat innovadora i la ràpida implementació de les seves receptes al mercat. Poc després, s’introdueix en les xarxes socials i crea el “Club Cervesa del Montseny” on s’hi adhereixen persones individuals que tenen certs avantatges respecte de la resta de consumidors.

Fruit de la innovació i la voluntat d’apropar la cervesa als públics més ecològics, Cervesa del Montseny treu el mercat la cervesa de producció agrària ecològica, anomenada “ECOLupulus”. Es situa doncs com la primera cervesa artesana de Catalunya amb certificació ecològica que garanteix la naturalitat i les propietats nutritives de les primeres matèries utilitzades. A més, davant la demanda d’un públic especialitzat es decideix ampliar els formats de venda de la HivernAle i s’introdueix el format de 75cl.

Tot i la crisi econòmica que envolta el país, la Companyia Cervesera del Montseny inverteix 130.000€ en una nova màquina envasadora i dos dipòsits pressuritzats per tal d’afrontar l’augment de producció.

Les noves adquisicions són màquines d’última generació que utilitzen la majoria de microcerveseries d’Europa.

Finalment es treu al mercat un nou pack de promoció en el que hi ha les quatre cerveses tradicionals i un got de disseny exclusiu de la marca. Un pack que té una gran acceptació per part del públic per tenir un format pràctic i a bon preu.[/ultimate_modal]

[/timeevents][timeevents date=”2011″ icon=”angle-left” direction=”left”]

En 2011, la Companyia Cervesera del Montseny participe au Fòrum Gastronòmic de Girona (Forum gastronomique de Gérone) à travers l’association Osona Terra. Le stand de l’association connaît un très bon accueil de la part des médias du fait qu’il s’agit d’une association de paysans, d’artisans et de métiers de bouche de qualité de la comarque d’Osona, qui présentent ensemble des produits de première qualité.

[ultimate_modal modal_title=”2011″ heading_tag=”h1″ btn_size=”md” btn_bg_color=”#f1b704″ btn_txt_color=”#000000″ btn_border_color=”#cda100″ button_border_radius=”4″ btn_hover_bg_color=”#000000″ btn_hover_txt_color=”#ffffff” btn_hover_border_color=”#000000″ btn_text=”+ INFO” modal_size=”medium” modal_style=”overlay-zoomin” overlay_bg_opacity=”80″ modal_border_style=”solid” modal_border_width=”1″ modal_border_radius=”4″ modal_box_shadow_disable=”yes”]En el 2011, la Companyia Cervesera del Montseny participa en el Fòrum Gastronòmic de Girona a través d’Osona Terra. L’estand de l’associació té una gran rebuda mediàtica al ser una associació de pagesos, artesans i oficis de boca de qualitat de la comarca d’Osona i que, junts, presenten productes de primera categoria.

Per tal de tenir una nova col·lecció de sotagots exclusius de la marca, s’engega un concurs pel seu disseny. La participació va acollir més de 30 propostes i el guanyador va ser en Roger Gimenez.

Sabent que la cervesa és una beguda beneficiosa per a la salut, que ens prevé de malalties i, que, per exemple s’inclou dins la dieta mediterrània, això va motivar engegar un programa de conscienciació a la població. Cervesa del Montseny relaciona les seves cerveses amb la salut dels éssers humans i per això, crea la campanya de “Cervesa i Salut”.

A finals d’any, la marca Cervesa del Montseny canvia d’imatge corporativa i també el seu logotip.En quan a logotip podem observar un canvi total d’imatge i d’estètica donant-hi més força i importància a la paraula “Montseny” en comptes de la paraula “cervesa” que hi ressaltava més en l’anterior logotip.Les etiquetes de les ampolles marquen el canvi de la imatge corporativa. Cada ampolla ara es composa de tres etiquetes (Frontal, dors i collarí) i l’estètica completa un vestit a mida pels valors que vol transmetre la marca. L’etiqueta dorsal està impresa en tres idiomes (Català, Castellà i Anglès). Per acabar, la Companyia Cervesera del Montseny segueix participant des dels seus inicis en tot d’iniciatives culturals i esportives de la comarca. Participa de forma altruista en aquestes activitats per tal de potenciar, incentivar i promocionar una comarca que l’ha fet créixer i evolucionar.[/ultimate_modal]

[/timeevents][timeevents date=”2012″ icon=”angle-right” direction=”right”]

La Companyia Cervesera del Montseny fête son 5ème anniversaire le 14 de juillet 2012, par une journée portes ouvertes dans son siège à Sant Miquel de Balenyà. La célébration comprend également un festival de musique où jouent les ensembles Strombers et Malakaton entre autres. De plus, en cette année 2012, la Companyia Cervesera del Montseny renforce sa participation à des initiatives culturelles et sportives de façon altruiste pour contribuer au renforcement de la région qui l’a fait grandir et évoluer. La Société continue de participer aux salons, aux fêtes populaires et aux événements divers où les produits artisanaux sont mis en valeur.

[ultimate_modal modal_title=”2012″ heading_tag=”h1″ btn_size=”md” btn_bg_color=”#f1b704″ btn_txt_color=”#000000″ btn_border_color=”#cda100″ button_border_radius=”4″ btn_hover_bg_color=”#000000″ btn_hover_txt_color=”#ffffff” btn_hover_border_color=”#000000″ btn_text=”+ INFO” modal_size=”medium” modal_style=”overlay-zoomin” overlay_bg_opacity=”80″ modal_border_style=”solid” modal_border_width=”1″ modal_border_radius=”4″ modal_box_shadow_disable=”yes”]La Companyia Cervesera del Montseny celebra el seu 5è aniversari el 14 de juliol de 2012, amb una jornada de portes obertes a la seva seu a Sant Miquel de Balenyà. La celebració es completa amb un festival de música amb grups com els Strombers o Malakaton. A més a més durant l’any 2012, la Companyia Cervesera del Montseny consolida la seva participació en iniciatives de caire cultural i esportiu de forma altruista per potenciar la comarca que l’ha fet créixer i evolucionar. També continua formant part de fires, festes populars i actes on destaquin els productes artesanals.

L’any 2012 Cervesa del Montseny inicia una col·laboració amb la prestigiosa cervesera danesa Evil Twin Brewing, un dels millors productors de cerveses artesanes del món, que confien en Cervesa del Montseny. El seu mestre cerveser es trasllada durant uns dies a les instal·lacions de la companyia per elaborar la seva pròpia varietat de cervesa artesana i s’embotellen les primeres 8.000 ampolles d’Imperial Stout anomenada ‘Aún Más Jesús’. Tota la producció va destinada a EEUU.

Cervesa del Montseny és finalista aquest any del “Brand Ambassador Awards”, un important premi del sector de la cervesa artesana. Durant aquest certamen hi hauran representants de cerveses artesanes, però també representants d’altres begudes com rons, vodkes i tequiles.[/ultimate_modal]

[/timeevents][timeevents date=”2013″ icon=”angle-left” direction=”left”]

En juillet 2013, la spécialité Indian Pale Ale de Cervesa del Montseny, Aniversari, de style Indian Pale Ale, reçoit un prix à la deuxième Foire de bières artisanales de Poblenou. Par votation populaire, elle y obtient le premier prix du public, une reconnaissance importante dans le secteur. Cette bière de style Indian Pale Ale qui n’a qu’un an de vie est en train d’acquérir une très bonne réputation.

[ultimate_modal modal_title=”2013″ heading_tag=”h1″ btn_size=”md” btn_bg_color=”#f1b704″ btn_txt_color=”#000000″ btn_border_color=”#cda100″ button_border_radius=”4″ btn_hover_bg_color=”#000000″ btn_hover_txt_color=”#ffffff” btn_hover_border_color=”#000000″ btn_text=”+ INFO” modal_size=”medium” modal_style=”overlay-zoomin” overlay_bg_opacity=”80″ modal_border_style=”solid” modal_border_width=”1″ modal_border_radius=”4″ modal_box_shadow_disable=”yes”]Al juliol de 2013, l’especialitat de la Cervesa del Montseny Aniversari d’estil Indian Pale Ale, és premiada a la Segona Fira del Poblenou de cerveses artesanes per votació popular, on aconsegueix el primer premi del públic, un reconeixement important dins del sector. Amb tan sols un any de vida, aquesta cervesa d’estil Indian Pale Ale està aconseguint una gran reputació.

Per una altra banda, la Companyia Cervesera del Montseny té presència aquest any a la Fira RHEX de Rimini, a Itàlia, de la mà d’Eurosaga, un dels seus clients més importants amb el qual s’ha començat a exportar a aquell país. Aquesta fira uneix dos esdeveniments històrics: SIA Guest (equip, mobiliari i tecnologia per hostaleria) i el Gust (aliment, peix i begudes), on Cervesa del Montseny hi té presència.

Cervesa del Montseny tanca l’any 2013 amb una xifra rècord de vendes: una producció de 190.000 litres i un 40% més de vendes respecte a l’any anterior. La companyia inverteix aquests beneficis en l’adquisició de dos tancs de fermentació de 3.000 litres de capacitat.[/ultimate_modal]

[/timeevents][timeevents date=”2014″ icon=”angle-right” direction=”right”]

En 2014 Cervesa del Montseny surprend avec une nouvelle variété de bière nommée “Castanya” (châtaigne). Cette nouvelle création est élaborée avec 75% de malt d’orge et 25% de châtaignes de l’exploitation “Pujol de Muntanya de Viladrau”. La bière Montseny “Castanya” devient ainsi une des variétés saisonnières avec l’Hivernale et la Malt Cuvée.

[ultimate_modal modal_title=”2014″ heading_tag=”h1″ btn_size=”md” btn_bg_color=”#f1b704″ btn_txt_color=”#000000″ btn_border_color=”#cda100″ button_border_radius=”4″ btn_hover_bg_color=”#000000″ btn_hover_txt_color=”#ffffff” btn_hover_border_color=”#000000″ btn_text=”+ INFO” modal_size=”medium” modal_style=”overlay-zoomin” overlay_bg_opacity=”80″ modal_border_style=”solid” modal_border_width=”1″ modal_border_radius=”4″ modal_box_shadow_disable=”yes”]L’any 2014 Cervesa del Montseny sorprèn amb una nova varietat de cervesa anomenada “Castanya”. Aquesta nova creació està elaborada amb un 75% de malta d’ordi i un 25% de castanya del “Pujol de Muntanya” de Viladrau. D’aquesta manera, la Montseny “Castanya” es converteix en una de les varietats de temporada, juntament amb l’Hivernale i la Malta Cuveé.

A finals de 2014, la Companyia Cervesera del Montseny s’adhereix a PIMEC, la patronal que representa les micro, petites i mitjanes empreses i els autònoms de Catalunya des de l’any 1997. Es tracta d’una organització independent que està present en tots els fòrums de consulta i debat de l’administració autonòmica, de l’Estat i d’Europa, amb l’objectiu de fer que la pime sigui competitiva i compti amb els recursos per continuar sent un motor de l’economia catalana.

Cervesa del Montseny també passa a formar part de la plataforma “Ben Fet“, una iniciativa creada per un grup d’empresaris catalans amb l’objectiu que l’empresa catalana i el producte o servei català tinguin una excel·lent reputació tant en l’àmbit nacional com internacional. D’aquesta manera, es vol potenciar el consum intern en tots els sectors i contribuir a la internacionalització de les empreses catalanes per generar riquesa al territori.[/ultimate_modal]

[/timeevents][timeevents date=”2015″ icon=”angle-left” direction=”left” css=”.vc_custom_1464178306136{margin-bottom: 150px !important;}”]

Le maître brasseur Jordi Llebaria élabore une nouvelle recette au début de l’année 2015 : la Montseny Mala Vida (mauvaise vie). Il s’agit d’une bière qui surprend par sa saveur vigoureuse propre à son style : une Imperial Stout, dont la caractéristique est sa complexité dans les malts. Dans ce cas précis, la bière Mala Vida dont le degré d’alcool est de 11% est conçue pour des palais cherchant des sensations extrêmes. Pendant l’année la Montseny Mala Vida se multiplie et à partir de sa recette trois spécialités sont créées : l’une vieillie en barrique de bourbon, une deuxième vieillie en barrique de brandy, et une troisième très addictive contenant du chili. Ce sont des bières particulièrement adaptées à l’exportation, que l’on pourra trouver cependant dans les meilleurs commerces spécialisés du pays.

[ultimate_modal modal_title=”2015″ heading_tag=”h1″ btn_size=”md” btn_bg_color=”#f1b704″ btn_txt_color=”#000000″ btn_border_color=”#cda100″ button_border_radius=”4″ btn_hover_bg_color=”#000000″ btn_hover_txt_color=”#ffffff” btn_hover_border_color=”#000000″ btn_text=”+ INFO” modal_size=”medium” modal_style=”overlay-zoomin” overlay_bg_opacity=”80″ modal_border_style=”solid” modal_border_width=”1″ modal_border_radius=”4″ modal_box_shadow_disable=”yes”]El mestre cerveser Jordi Llebaria elabora a principis de 2015 una nova recepta: la Montseny Mala Vida. Es tracta d’una cervesa que sorprèn per la seva contundència en sabor com és propi del seu estil: una Imperial Stout, que es caracteritza per la seva complexitat en les maltes. En aquest cas, la Mala Vida té 11° d’alcohol i està pensada per a paladars que busquen sensacions extremes. Durant el mateix any, la Montseny Mala Vida es multiplica i a partir de la recepta original es creen 3 especialitats més: una envellida en bóta de bourbon, una altra envellida en bóta de brandi i una de molt addictiva amb xili. Són cerveses especialment indicades per l’exportació que també es podran trobar a les millors botigues especialitzades del país.

Però 2015 és un any de moltes noves creacions. Durant l’estiu, també neix la Montseny Estival, una varietat específica per la temporada d’estiu. El resultat és una cervesa refrescant, lleugera, floral i cítrica, que conté tota la intensitat dels llúpols Citra i Mosaic amb 3’6° d’alcohol. Amb aquestes noves cerveses artesanes, el catàleg de Cervesa del Montseny ja suma 14 varietats.

Durant el 2015, la Companyia Cervesera del Montseny és conscient de la importància d’introduir la marca a l’hostaleria i la necessitat de guanyar presència als bars de Barcelona i de l’àrea metropolitana, amb el handicap del preu, que és un llast que arrossega la cervesa artesana. Amb aquest objectiu, Cervesa del Montseny expandeix les seves aixetes per diferents establiments de Catalunya, donant sortida a una reclamació dels amants de la cervesa artesana, que a partir d’ara poden trobar fàcilment bars i cellers on gaudir de cervesa artesana en aixeta.[/ultimate_modal]

[/timeevents][timeevents date=”2016″ icon=”angle-right” direction=”right” css=”.vc_custom_1474325807760{margin-bottom: 150px !important;}”]

Dans le cadre du Barcelona Beer Festival, la Companyia Cervesera del Montseny gagne le prix à la Meilleure Bière de l’Année lors de la première édition du concours Barcelona Beer Challenge, la première et la plus importante compétition de bières artisanales qui se tient en Espagne.

[ultimate_modal modal_title=”2016″ heading_tag=”h1″ btn_size=”md” btn_bg_color=”#f1b704″ btn_txt_color=”#000000″ btn_border_color=”#cda100″ button_border_radius=”4″ btn_hover_bg_color=”#000000″ btn_hover_txt_color=”#ffffff” btn_hover_border_color=”#000000″ btn_text=”+ INFO” modal_size=”medium” modal_style=”overlay-zoomin” overlay_bg_opacity=”80″ modal_border_style=”solid” modal_border_width=”1″ modal_border_radius=”4″ modal_box_shadow_disable=”yes”]

En el marc del Barcelona Beer Festival, la Companyia Cervesera del Montseny guanya el premi a la Millor Cervesera de l’Any en la 1a edició del concurs Barcelona Beer Challenge, la primera i més important competició d’Espanya de cerveses artesanes.

Cervesa del Montseny aconsegueix 5 medalles (3 ors i 2 plates) en diferents categories sent el número 1 del rànquing entre les 143 cerveseres participants.

A part del premi més important a la Millor Cervesera de l’Any, la Companyia Cervesera del Montseny s’emporta una medalla d’or per la Montseny Mala Vida, una medalla d’or per la Montseny Mala Vida Bourbon, una medalla d’or per la Montseny Mala Vida Xili, una medalla de plata per la Montseny Mala Vida Brandy i una medalla de plata per la Montseny IPA Aniversari.

Aquesta primera edició del Barcelona Beer Challenge estableix 47 categories diferents amb tres reconeixements (or, plata i bronze) valorades per un jurat professional acreditat tan nacional com internacionalment.

[/ultimate_modal]

[/timeevents][/timeline]
[timeline align=”left”][timeevents date=”2007″ icon=”angle-right” direction=”right”]

Partager le hobby de brasser de la bonne bière et une volonté de faire connaître cette boisson du grand public, voilà deux raisons de réunir un groupe d’amis en 2007 pour s’associer et constituer la Companyia Cervesera del Montseny: une micro brasserie au pied du massif du Montseny dont le but est d’élaborer la meilleure bière possible, une bière qui se veut artisanale par la méthode d’élaboration employée, intégrale par les ingrédients qu’elle réunit et naturelle par son système d’embouteillage. Pour ce, nous avons profité du fait qu’à l’époque la machinerie de la petite brasserie Wolf Brewery était en vente et son achat a permis le démarrage d’une production propre de bière en Catalogne.

[ultimate_modal modal_title=”2007″ heading_tag=”h1″ btn_size=”md” btn_align=”text-right” btn_bg_color=”#f1b704″ btn_txt_color=”#000000″ btn_border_color=”#cda100″ button_border_radius=”4″ btn_hover_bg_color=”#000000″ btn_hover_txt_color=”#ffffff” btn_hover_border_color=”#000000″ btn_text=”+ INFO” modal_size=”medium” modal_style=”overlay-zoomin” overlay_bg_opacity=”80″ modal_border_style=”solid” modal_border_width=”1″ modal_border_radius=”4″ modal_box_shadow_disable=”yes”]Compartint afició per fer bona cervesa i una voluntat d’apropar aquesta beguda a tots els públics, al 2007 un grup d’amics s’associen i constitueixen la Companyia Cervesera del Montseny: una microcerveseria situada als peus del Montseny que té com a objectiu elaborar cervesa de la millor qualitat possible, i que podem considerar artesana pel mètode d’elaboració, integral pels ingredients utilitzats i natural pel sistema d’envasar. Per dur a terme els seus objectius, s’aprofita que la microcerveseria anglesa Wolf Brewery es ven la seva maquinària per a comprar-li i poder començar així la seva pròpia producció de cervesa a Catalunya.

La maquinària adquirida a la Wolf Brewery es composa d’un tanc de cocció (Boyler tanck), un macerador (Mash Tun with quarter drain plates, wood banded), un tanc d’aigua pel condicionament previ a la producció (Hot Liquor Tank), tres fermentadors (Fvs Wood banded with internal cooling), una caldera de vapor (Steam boiler Gas), un equip de fred (Cold box Chiller), dues bombes per transvasar el most (Ebara Transfer pump) i moltes mànegues i tubs que permeten muntar una autèntica microcerveseria anglesa a la falda del Montseny. Amb una capacitat de 3.000 litres per producció, la Companyia Cervesera del Montseny inicia la seva activitat en una nau industrial al polígon l’Avellanet de Sant Miquel de Balenyà-Seva (Comarca d’Osona, Barcelona).

Amb en Pablo Vijande, com a primer mestre cerveser, que havia treballat precisament a la Wolf Brewery amb les mateixes màquines, es comença a produir cerveses de la família de les Ale, tal i com encara segueix fent també la mateixa Wolf Brewery. Són autèntiques “Real Ales” fabricades a Seva (Osona) que utilitzen només els nobles ingredients de la cervesa natural. La Cervesa del Montseny treu inicialment al mercat tres especialitats de cervesa: +Malta, +Lupulus i +Negra i gràcies a la seva bona acceptació i ràpida entrada en el mercat català, creen una quarta varietat, la +Blat, una cervesa més lleugera i refrescant.[/ultimate_modal]

[/timeevents][timeevents date=”2008″ icon=”angle-right” direction=”right”]

Un an après la constitution de la brasserie, l’élaboration des quatre variétés de bière se poursuivant avec succès, la +Negra (noire) reçoit le prix de la Bière de l’Année à la Foire de Jafre. Une reconnaissance qui fait accroître les ventes et qui donne à Cervesa del Montseny le statut de microbrasserie de référence en Catalogne.

[ultimate_modal modal_title=”2008″ heading_tag=”h1″ btn_size=”md” btn_bg_color=”#f1b704″ btn_txt_color=”#000000″ btn_border_color=”#cda100″ button_border_radius=”4″ btn_hover_bg_color=”#000000″ btn_hover_txt_color=”#ffffff” btn_hover_border_color=”#000000″ btn_text=”+ INFO” modal_size=”medium” modal_style=”overlay-zoomin” overlay_bg_opacity=”80″ modal_border_style=”solid” modal_border_width=”1″ modal_border_radius=”4″ modal_box_shadow_disable=”yes”]Un any després de la constitució de la companyia cervesera i seguint elaborant amb èxit les quatre varietats de cervesa, la +Negra rep el premi a la Cervesa de l’Any a la Fira de Jafre. Un reconeixement que fa créixer les vendes i posicionar la Cervesa del Montseny com a microcerveseria de referència a Catalunya.

A finals d’any i en motiu del primer aniversari, es celebra a les seves instal·lacions una Jornada de Portes Obertes en la que hi participen centenars de persones. Es destaca la presència de sommeliers, empresaris de la comarca i personalitats del món de la cervesa i de les begudes en general.

Finalment, i amb una voluntat de revolucionar el mercat cerveser català, Cervesa del Montseny llença al mercat dues noves cerveses: la +MaltaCuvée i la HivernAle.

La primera és una cervesa artesana d’alta fermentació d’edició limitada, envellida en barril de roure francès durant més d’un any perquè s’impregni del gust de fusta i agafi així un sabor càlid.

La segona, la HivernAle, és una cervesa únicament per l’hivern, especiada, torrada (Brown), també tipus Ale, on s’hi combinen les amargors de les maltes torrades amb notes dolces d’anís estrellat.[/ultimate_modal]

[/timeevents][timeevents date=”2009″ icon=”angle-right” direction=”right”]

Ayant six bières sur le marché et sa capacité commerciale augmentée, la Companyia Cervesera del Montseny est récompensée avec un prix de la Chambre de Commerce qui reconnaît sa qualité de Société entrepreneuse. Il est relevé sa capacité d’apporter du savoir-faire sur un marché comme celui de la bière et d’y introduire des bières catalanes, artisanales et de qualité en un temps record.

[ultimate_modal modal_title=”2009″ heading_tag=”h1″ btn_size=”md” btn_bg_color=”#f1b704″ btn_txt_color=”#000000″ btn_border_color=”#cda100″ button_border_radius=”4″ btn_hover_bg_color=”#000000″ btn_hover_txt_color=”#ffffff” btn_hover_border_color=”#000000″ btn_text=”+ INFO” modal_size=”medium” modal_style=”overlay-zoomin” overlay_bg_opacity=”80″ modal_border_style=”solid” modal_border_width=”1″ modal_border_radius=”4″ modal_box_shadow_disable=”yes”]Amb sis cerveses al mercat i amb una capacitat comercial incrementada, la Companyia Cervesera del Montseny és guardonada per la Cambra de Comerç com a empresa emprenedora. Se’n destaca la seva capacitat d’aportar coneixement en un mercat com és el de la cervesa i d’introduir-hi cerveses catalanes, artesanes i de qualitat en un temps rècord.

Poc després es treu al mercat un pack de cerveses d’edició limitada per a col·leccionistes. Un pack que consta de les quatre varietats de cervesa amb una xapa personalitzada per a cada una. A més, s’hi inclou un sobre amb totes les diverses etiquetes de les seves cerveses. Un èxit rotund demostrat amb l’esgotament de les existències als pocs mesos de la seva sortida al mercat.

En una fira cervesera que es va fer a Brussel·les, els socis de la Companyia Cervesera del Montseny que hi varen anar van fer contactes amb diferents distribuïdors de cervesa de tot el món.

Com a conseqüència d’aquests contactes, finalment al 2009, l’empresa decideix començar a exportar les seves cerveses al continent americà. Ho fa de la mà de Shelton Brothers, un prestigiós importador de cerveses dels Estats Units, i es converteix en la primera cervesa artesana de l’estat espanyol que exporta a Amèrica. Cervesa del Montseny adapta l’etiquetatge de les seves cerveses per un mercat molt més avançat de manera que hi incorpora imatges d’estil mironià.[/ultimate_modal]

[/timeevents][timeevents date=”2010″ icon=”angle-right” direction=”right”]

La Société Cervesa del Montseny adhère à différentes associations de la région telles que la Xarxa d’Agroturisme d’Osona (le Réseau d’Agrotourisme d’Osona), l’Associació de pagesos artesans i oficis de boca Osona Terra (l’Association de paysans, d’artisans et de métiers de bouche Osona Terra) et l’Associació d’Empresaris Turístics del Montseny (l’Associaciation d’Entrepreneurs Touristiques du Montseny).

[ultimate_modal modal_title=”2010″ heading_tag=”h1″ btn_size=”md” btn_bg_color=”#f1b704″ btn_txt_color=”#000000″ btn_border_color=”#cda100″ button_border_radius=”4″ btn_hover_bg_color=”#000000″ btn_hover_txt_color=”#ffffff” btn_hover_border_color=”#000000″ btn_text=”+ INFO” modal_size=”medium” modal_style=”overlay-zoomin” overlay_bg_opacity=”80″ modal_border_style=”solid” modal_border_width=”1″ modal_border_radius=”4″ modal_box_shadow_disable=”yes”]Cervesa del Montseny s’adhereix a diverses associacions de la comarca com és la Xarxa d’Agroturisme d’Osona, l’Associació de pagesos, artesans i oficis de boca Osona Terra i a l’Associació d’Empresaris Turístics del Montseny.

A més, participa en diverses fires de renom com és la Fira Alimentàriade Barcelona, el Mercat Medieval de Vic, la Fira Làctium també de Vic i la Festa del Porc i la Cervesa de Manlleu, entre d’altres. També participa en els Premis Innovacat dels que en surt guardonada com una de les empreses exemplars per la seva capacitat innovadora i la ràpida implementació de les seves receptes al mercat. Poc després, s’introdueix en les xarxes socials i crea el “Club Cervesa del Montseny” on s’hi adhereixen persones individuals que tenen certs avantatges respecte de la resta de consumidors.

Fruit de la innovació i la voluntat d’apropar la cervesa als públics més ecològics, Cervesa del Montseny treu el mercat la cervesa de producció agrària ecològica, anomenada “ECOLupulus”. Es situa doncs com la primera cervesa artesana de Catalunya amb certificació ecològica que garanteix la naturalitat i les propietats nutritives de les primeres matèries utilitzades. A més, davant la demanda d’un públic especialitzat es decideix ampliar els formats de venda de la HivernAle i s’introdueix el format de 75cl.

Tot i la crisi econòmica que envolta el país, la Companyia Cervesera del Montseny inverteix 130.000€ en una nova màquina envasadora i dos dipòsits pressuritzats per tal d’afrontar l’augment de producció.

Les noves adquisicions són màquines d’última generació que utilitzen la majoria de microcerveseries d’Europa.

Finalment es treu al mercat un nou pack de promoció en el que hi ha les quatre cerveses tradicionals i un got de disseny exclusiu de la marca. Un pack que té una gran acceptació per part del públic per tenir un format pràctic i a bon preu.[/ultimate_modal]

[/timeevents][timeevents date=”2011″ icon=”angle-right” direction=”right”]

En 2011, la Companyia Cervesera del Montseny participe au Fòrum Gastronòmic de Girona (Forum gastronomique de Gérone) à travers l’association Osona Terra. Le stand de l’association connaît un très bon accueil de la part des médias du fait qu’il s’agit d’une association de paysans, d’artisans et de métiers de bouche de qualité de la comarque d’Osona, qui présentent ensemble des produits de première qualité.

[ultimate_modal modal_title=”2011″ heading_tag=”h1″ btn_size=”md” btn_bg_color=”#f1b704″ btn_txt_color=”#000000″ btn_border_color=”#cda100″ button_border_radius=”4″ btn_hover_bg_color=”#000000″ btn_hover_txt_color=”#ffffff” btn_hover_border_color=”#000000″ btn_text=”+ INFO” modal_size=”medium” modal_style=”overlay-zoomin” overlay_bg_opacity=”80″ modal_border_style=”solid” modal_border_width=”1″ modal_border_radius=”4″ modal_box_shadow_disable=”yes”]En el 2011, la Companyia Cervesera del Montseny participa en el Fòrum Gastronòmic de Girona a través d’Osona Terra. L’estand de l’associació té una gran rebuda mediàtica al ser una associació de pagesos, artesans i oficis de boca de qualitat de la comarca d’Osona i que, junts, presenten productes de primera categoria.

Per tal de tenir una nova col·lecció de sotagots exclusius de la marca, s’engega un concurs pel seu disseny. La participació va acollir més de 30 propostes i el guanyador va ser en Roger Gimenez.

Sabent que la cervesa és una beguda beneficiosa per a la salut, que ens prevé de malalties i, que, per exemple s’inclou dins la dieta mediterrània, això va motivar engegar un programa de conscienciació a la població. Cervesa del Montseny relaciona les seves cerveses amb la salut dels éssers humans i per això, crea la campanya de “Cervesa i Salut”.

A finals d’any, la marca Cervesa del Montseny canvia d’imatge corporativa i també el seu logotip.En quan a logotip podem observar un canvi total d’imatge i d’estètica donant-hi més força i importància a la paraula “Montseny” en comptes de la paraula “cervesa” que hi ressaltava més en l’anterior logotip.Les etiquetes de les ampolles marquen el canvi de la imatge corporativa. Cada ampolla ara es composa de tres etiquetes (Frontal, dors i collarí) i l’estètica completa un vestit a mida pels valors que vol transmetre la marca. L’etiqueta dorsal està impresa en tres idiomes (Català, Castellà i Anglès). Per acabar, la Companyia Cervesera del Montseny segueix participant des dels seus inicis en tot d’iniciatives culturals i esportives de la comarca. Participa de forma altruista en aquestes activitats per tal de potenciar, incentivar i promocionar una comarca que l’ha fet créixer i evolucionar.[/ultimate_modal]

[/timeevents][timeevents date=”2012″ icon=”angle-right” direction=”right”]

La Companyia Cervesera del Montseny fête son 5ème anniversaire le 14 de juillet 2012, par une journée portes ouvertes dans son siège à Sant Miquel de Balenyà. La célébration comprend également un festival de musique où jouent les ensembles Strombers et Malakaton entre autres. De plus, en cette année 2012, la Companyia Cervesera del Montseny renforce sa participation à des initiatives culturelles et sportives de façon altruiste pour contribuer au renforcement de la région qui l’a fait grandir et évoluer. La Société continue de participer aux salons, aux fêtes populaires et aux événements divers où les produits artisanaux sont mis en valeur.

[ultimate_modal modal_title=”2012″ heading_tag=”h1″ btn_size=”md” btn_bg_color=”#f1b704″ btn_txt_color=”#000000″ btn_border_color=”#cda100″ button_border_radius=”4″ btn_hover_bg_color=”#000000″ btn_hover_txt_color=”#ffffff” btn_hover_border_color=”#000000″ btn_text=”+ INFO” modal_size=”medium” modal_style=”overlay-zoomin” overlay_bg_opacity=”80″ modal_border_style=”solid” modal_border_width=”1″ modal_border_radius=”4″ modal_box_shadow_disable=”yes”]La Companyia Cervesera del Montseny celebra el seu 5è aniversari el 14 de juliol de 2012, amb una jornada de portes obertes a la seva seu a Sant Miquel de Balenyà. La celebració es completa amb un festival de música amb grups com els Strombers o Malakaton. A més a més durant l’any 2012, la Companyia Cervesera del Montseny consolida la seva participació en iniciatives de caire cultural i esportiu de forma altruista per potenciar la comarca que l’ha fet créixer i evolucionar. També continua formant part de fires, festes populars i actes on destaquin els productes artesanals.

L’any 2012 Cervesa del Montseny inicia una col·laboració amb la prestigiosa cervesera danesa Evil Twin Brewing, un dels millors productors de cerveses artesanes del món, que confien en Cervesa del Montseny. El seu mestre cerveser es trasllada durant uns dies a les instal·lacions de la companyia per elaborar la seva pròpia varietat de cervesa artesana i s’embotellen les primeres 8.000 ampolles d’Imperial Stout anomenada ‘Aún Más Jesús’. Tota la producció va destinada a EEUU.

Cervesa del Montseny és finalista aquest any del “Brand Ambassador Awards”, un important premi del sector de la cervesa artesana. Durant aquest certamen hi hauran representants de cerveses artesanes, però també representants d’altres begudes com rons, vodkes i tequiles.[/ultimate_modal]

[/timeevents][timeevents date=”2013″ icon=”angle-right” direction=”right”]

En juillet 2013, la spécialité Indian Pale Ale de Cervesa del Montseny, Aniversari, de style Indian Pale Ale, reçoit un prix à la deuxième Foire de bières artisanales de Poblenou. Par votation populaire, elle y obtient le premier prix du public, une reconnaissance importante dans le secteur. Cette bière de style Indian Pale Ale qui n’a qu’un an de vie est en train d’acquérir une très bonne réputation.

[ultimate_modal modal_title=”2013″ heading_tag=”h1″ btn_size=”md” btn_bg_color=”#f1b704″ btn_txt_color=”#000000″ btn_border_color=”#cda100″ button_border_radius=”4″ btn_hover_bg_color=”#000000″ btn_hover_txt_color=”#ffffff” btn_hover_border_color=”#000000″ btn_text=”+ INFO” modal_size=”medium” modal_style=”overlay-zoomin” overlay_bg_opacity=”80″ modal_border_style=”solid” modal_border_width=”1″ modal_border_radius=”4″ modal_box_shadow_disable=”yes”]Al juliol de 2013, l’especialitat de la Cervesa del Montseny Aniversari d’estil Indian Pale Ale, és premiada a la Segona Fira del Poblenou de cerveses artesanes per votació popular, on aconsegueix el primer premi del públic, un reconeixement important dins del sector. Amb tan sols un any de vida, aquesta cervesa d’estil Indian Pale Ale està aconseguint una gran reputació.

Per una altra banda, la Companyia Cervesera del Montseny té presència aquest any a la Fira RHEX de Rimini, a Itàlia, de la mà d’Eurosaga, un dels seus clients més importants amb el qual s’ha començat a exportar a aquell país. Aquesta fira uneix dos esdeveniments històrics: SIA Guest (equip, mobiliari i tecnologia per hostaleria) i el Gust (aliment, peix i begudes), on Cervesa del Montseny hi té presència.

Cervesa del Montseny tanca l’any 2013 amb una xifra rècord de vendes: una producció de 190.000 litres i un 40% més de vendes respecte a l’any anterior. La companyia inverteix aquests beneficis en l’adquisició de dos tancs de fermentació de 3.000 litres de capacitat.[/ultimate_modal]

[/timeevents][timeevents date=”2014″ icon=”angle-right” direction=”right”]

En 2014 Cervesa del Montseny surprend avec une nouvelle variété de bière nommée “Castanya” (châtaigne). Cette nouvelle création est élaborée avec 75% de malt d’orge et 25% de châtaignes de l’exploitation “Pujol de Muntanya de Viladrau”. La bière Montseny “Castanya” devient ainsi une des variétés saisonnières avec l’Hivernale et la Malt Cuvée.

[ultimate_modal modal_title=”2014″ heading_tag=”h1″ btn_size=”md” btn_bg_color=”#f1b704″ btn_txt_color=”#000000″ btn_border_color=”#cda100″ button_border_radius=”4″ btn_hover_bg_color=”#000000″ btn_hover_txt_color=”#ffffff” btn_hover_border_color=”#000000″ btn_text=”+ INFO” modal_size=”medium” modal_style=”overlay-zoomin” overlay_bg_opacity=”80″ modal_border_style=”solid” modal_border_width=”1″ modal_border_radius=”4″ modal_box_shadow_disable=”yes”]L’any 2014 Cervesa del Montseny sorprèn amb una nova varietat de cervesa anomenada “Castanya”. Aquesta nova creació està elaborada amb un 75% de malta d’ordi i un 25% de castanya del “Pujol de Muntanya” de Viladrau. D’aquesta manera, la Montseny “Castanya” es converteix en una de les varietats de temporada, juntament amb l’Hivernale i la Malta Cuveé.

A finals de 2014, la Companyia Cervesera del Montseny s’adhereix a PIMEC, la patronal que representa les micro, petites i mitjanes empreses i els autònoms de Catalunya des de l’any 1997. Es tracta d’una organització independent que està present en tots els fòrums de consulta i debat de l’administració autonòmica, de l’Estat i d’Europa, amb l’objectiu de fer que la pime sigui competitiva i compti amb els recursos per continuar sent un motor de l’economia catalana.

Cervesa del Montseny també passa a formar part de la plataforma “Ben Fet“, una iniciativa creada per un grup d’empresaris catalans amb l’objectiu que l’empresa catalana i el producte o servei català tinguin una excel·lent reputació tant en l’àmbit nacional com internacional. D’aquesta manera, es vol potenciar el consum intern en tots els sectors i contribuir a la internacionalització de les empreses catalanes per generar riquesa al territori.[/ultimate_modal]

[/timeevents][timeevents date=”2015″ icon=”angle-right” direction=”right”]

Le maître brasseur Jordi Llebaria élabore une nouvelle recette au début de l’année 2015 : la Montseny Mala Vida (mauvaise vie). Il s’agit d’une bière qui surprend par sa saveur vigoureuse propre à son style : une Imperial Stout, dont la caractéristique est sa complexité dans les malts. Dans ce cas précis, la bière Mala Vida dont le degré d’alcool est de 11% est conçue pour des palais cherchant des sensations extrêmes. Pendant l’année la Montseny Mala Vida se multiplie et à partir de sa recette trois spécialités sont créées : l’une vieillie en barrique de bourbon, une deuxième vieillie en barrique de brandy, et une troisième très addictive contenant du chili. Ce sont des bières particulièrement adaptées à l’exportation, que l’on pourra trouver cependant dans les meilleurs commerces spécialisés du pays.

[ultimate_modal modal_title=”2015″ heading_tag=”h1″ btn_size=”md” btn_bg_color=”#f1b704″ btn_txt_color=”#000000″ btn_border_color=”#cda100″ button_border_radius=”4″ btn_hover_bg_color=”#000000″ btn_hover_txt_color=”#ffffff” btn_hover_border_color=”#000000″ btn_text=”+ INFO” modal_size=”medium” modal_style=”overlay-zoomin” overlay_bg_opacity=”80″ modal_border_style=”solid” modal_border_width=”1″ modal_border_radius=”4″ modal_box_shadow_disable=”yes”]El mestre cerveser Jordi Llebaria elabora a principis de 2015 una nova recepta: la Montseny Mala Vida. Es tracta d’una cervesa que sorprèn per la seva contundència en sabor com és propi del seu estil: una Imperial Stout, que es caracteritza per la seva complexitat en les maltes. En aquest cas, la Mala Vida té 11° d’alcohol i està pensada per a paladars que busquen sensacions extremes. Durant el mateix any, la Montseny Mala Vida es multiplica i a partir de la recepta original es creen 3 especialitats més: una envellida en bóta de bourbon, una altra envellida en bóta de brandi i una de molt addictiva amb xili. Són cerveses especialment indicades per l’exportació que també es podran trobar a les millors botigues especialitzades del país.

Però 2015 és un any de moltes noves creacions. Durant l’estiu, també neix la Montseny Estival, una varietat específica per la temporada d’estiu. El resultat és una cervesa refrescant, lleugera, floral i cítrica, que conté tota la intensitat dels llúpols Citra i Mosaic amb 3’6° d’alcohol. Amb aquestes noves cerveses artesanes, el catàleg de Cervesa del Montseny ja suma 14 varietats.

Durant el 2015, la Companyia Cervesera del Montseny és conscient de la importància d’introduir la marca a l’hostaleria i la necessitat de guanyar presència als bars de Barcelona i de l’àrea metropolitana, amb el handicap del preu, que és un llast que arrossega la cervesa artesana. Amb aquest objectiu, Cervesa del Montseny expandeix les seves aixetes per diferents establiments de Catalunya, donant sortida a una reclamació dels amants de la cervesa artesana, que a partir d’ara poden trobar fàcilment bars i cellers on gaudir de cervesa artesana en aixeta.[/ultimate_modal]

[/timeevents][timeevents date=”2016″ icon=”angle-right” direction=”right” css=”.vc_custom_1474409214138{margin-bottom: 150px !important;}”]

Dans le cadre du Barcelona Beer Festival, la Companyia Cervesera del Montseny gagne le prix à la Meilleure Bière de l’Année lors de la première édition du concours Barcelona Beer Challenge, la première et la plus importante compétition de bières artisanales qui se tient en Espagne.

[ultimate_modal modal_title=”2016″ heading_tag=”h1″ btn_size=”md” btn_bg_color=”#f1b704″ btn_txt_color=”#000000″ btn_border_color=”#cda100″ button_border_radius=”4″ btn_hover_bg_color=”#000000″ btn_hover_txt_color=”#ffffff” btn_hover_border_color=”#000000″ btn_text=”+ INFO” modal_size=”medium” modal_style=”overlay-zoomin” overlay_bg_opacity=”80″ modal_border_style=”solid” modal_border_width=”1″ modal_border_radius=”4″ modal_box_shadow_disable=”yes”]

En el marc del Barcelona Beer Festival, la Companyia Cervesera del Montseny guanya el premi a la Millor Cervesera de l’Any en la 1a edició del concurs Barcelona Beer Challenge, la primera i més important competició d’Espanya de cerveses artesanes.

Cervesa del Montseny aconsegueix 5 medalles (3 ors i 2 plates) en diferents categories sent el número 1 del rànquing entre les 143 cerveseres participants.

A part del premi més important a la Millor Cervesera de l’Any, la Companyia Cervesera del Montseny s’emporta una medalla d’or per la Montseny Mala Vida, una medalla d’or per la Montseny Mala Vida Bourbon, una medalla d’or per la Montseny Mala Vida Xili, una medalla de plata per la Montseny Mala Vida Brandy i una medalla de plata per la Montseny IPA Aniversari.

Aquesta primera edició del Barcelona Beer Challenge estableix 47 categories diferents amb tres reconeixements (or, plata i bronze) valorades per un jurat professional acreditat tan nacional com internacionalment.

[/ultimate_modal]

[/timeevents][/timeline]